۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۲۲۹۵

نشست فرهنگي ،فرهنگیان شهرستان بن به مناسبت دهه فجر

نشست فرهنگي انقلاب اسلامي ، خودباوري ، نهضت علمي و اميد به آينده به مناسبت دهه مبارك فجر در شهرستان بن برگزار شد .
نشست فرهنگي ،فرهنگیان شهرستان بن به مناسبت دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر نشست فرهنگي فرهنگیان شهرستان بن با عنوان انقلاب اسلامي ، خودباوري ، نهضت علمي و اميد به آينده ، با حضور ۱۵۰ نفر از فرهنگيان در مسجد جامع این شهر برگزار گردید .

گنجی مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان، خودباوری مردم انقلابی را رمز پیروزی انقلاب بر دشمنان دانست و گفت :تحقق "کم من فئه قلیل" را می توان در انقلاب اسلامی ایران دید .

وی ادامه داد :استكبار ستيزي ویژگی بارز جوانان انقلابی در زمان انقلاب بود چونان که شکنجه های سخت و توان فرسا نمی توانست کوه اراده و ایمان انقلابیون را فرو بپاشد و آنان را از میدان مبارزه خارج کند .

گنجی همچنین گفت : وحدت کلمه مبارزان و فهم عمیقی که مردم از استکباری که با گوشت و استخوان خود آن را درک کرده بودند ،پیدا کرده بودند توانست این انقلاب را تا آخرین لحظه پیروزی پر قدرت بهپیش برد .

وی ادامه داد : اروز میدان مبارزه میدان علم است و نهضت امروز علمی است ،چنان که می بینیم بزرگترین دغدغه دشمن پیشرفت و ترقی علمی کشورمان است و برای آن پای میز مذاکره می نشیند،تحریم می کند،تهدید می کند و برنامه ریزی می کند .

گنجی در پایان گفت : فرهنگیان به عنوان پرچم داران نهضت علمی می بایست با پرورش شاگردانی آگاه در تقویت این جبهه بکوشند .تا این نهضت هم همچون انقلاب به ثمره ارزشمند غیر قابل انکاری جون انقلاب اسلامی بنشیند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۷:۲۳

24 Jan 2020